Saturday, November 16, 2013

Hetki tänasest, ...16.11 2013

Õhtu. Istun siin arvutis blogides seilates ja vaatan ühe silmaga telekat. Sealt tuleb vägagi mitmeid kordi nähtud armas film `´Väike shokolaadipood`´. Järsku tabasin ennast meenutamast .Jaa, tänane päev  algas ja lõpeb shokolaadiga.  Hommikupoolikul, kui tööle läksin, olin just osakonda astunud. Mulle alati nii väga meeldib haigla hommikul, kui kõik on veel vaikne. Haigla magab . See on selline eriline aeg ...Ma tean et õed on kohviruumis ja joovad hommikukohvi, kantselei on tühi , palatite uksed suletud.
   Ja järsku astub minu juurde noormees, meie patsient, ja sirutab minu poole shokolaaditahvlit. ``Maistuisko pieni pala suklaata päivän aluksi?``...ja murrab mulle tüki oma shokolaaditahvlist. Nii armas! Pistan maiuse põske ja tunnen, kui palju rõõmu meile mõlemale valmistas see tükike shokolaadi. Rõõmu pakkujale, rõõmu pakutust osasaajale. Kui lihtne võib olla tekitada enda ümber õnne ja rõõmu! Oh, oskaksime seda vaid rohkem, avada oma südameid , üllatada pisiasjadega!
 Ja nüüd on päev lõppemas, Shokolaadipoes käib pidu ja Depp kutsub kohe Viannei  tantsule. Selles filmis jäävad nad alati, igavesti,  noorteks...Oo, shokolaad! Ood shokolaadile...

No comments: