Saturday, November 27, 2010

Imeline elu ja mis täna juhtus...






Need Pildid said nüüd veits vales järjekorras, ma tahtsin alustada kuupaistega mere kohal ja siis näidata et seal olime ka meie, mina ja Ivo. Pea 2 aastat tagasi, jaanuaris 2009. Aafrikas, Egiptuses, Sharm el Sheigis Naama Bay rannas...nii umbes kella 10 paiku õhtul. Meid ümbritses soe salapärane hämarus, rand oli jumala inimtühi, ei ainsatki hingelist peale meie kahe. Ma käisin ka jalgupidi vees, soe, soe supp...Rannaribal muidugi kees elu ja inimesed istusid shiishade taga tänavakohvikutes, aga seal, mingi hotelli eraplaazhil, olime meie kahekesi. Ja meil oli kotis eesti õlut, Saku mingi variant, mida me mekkisime peale hingematvat toiduvitsutamist üleval mäe peal hotellis. Ja siis järsku tabasinend kuulamast seda laulu...Valge paat sõidab ringi mööda vikerkaart...kunagi ammu, Kuslap vist laulis. No seal lauldi muidugi inglise keeles ja palmide sahina taustal kõlas see eriti müstiliselt...Küsisin Ivolt, kes laulda võiks, ta ei oskanud vastata. Et Sinatra võibolla. Ja nii ma olen otsinud seda laulu siiamaani, ei ole pihta saanud, ja täna leidsin netist mingi saidi kust saab otsida laule sünade järgi. Ei uskunud et eesti keel tepsib, aga ennäe imet. ja ilmuski Valge paat...ka esitajaks vana hea Humperdinck!!! Aga laulu pealkiri on Take my Heart mis ei vähenda selle kaalu, kuulasin kohe mitu korda ja tuli see imeline õhtu seal Egiptuses jälle meelde. Mul on nii hea meel...et mu elus selliseid imelisi hetki on! Oh, neid on veelgi...

No comments: