Friday, February 15, 2013

Soomes meeldivad koertele kassid...

Heihei! Eile õhtul tulin töölt koju ``poe läbi `´ nagu mu ameeriklannast sõbranna Janice ütleb. Poe kaudu siis. Ostsin kilo apelsine ja ligi 2 kilo õunu, poola õunad olid just väga ilusa välimusega, suured ja punased.
   Oma kodutänavasse keeranud, tuli jõe poolt mulle vastu vastasmajas elav väike laiguline koerake oma perenaisega. Ma siin ümbruskonnas tean ja tunnen paljusid koeri ja ikka aeg-ajalt puhun juttu nende omanikega. Siin ju inimestele meeldib suhelda, ka lihtsalt võõraste või teada-tuttavatega.Ja mina jälle selline jutukas. Kutsa tuli kohe lähemale ja hakkas minu kilekotti nuusutama. Me perenaisega puhkesime naerma ja too lisas naerdes nagu vabandavalt, et `´Kassit aina kiinnostaa``, siis et kotid aina meeldivad ehk et koerake on aina uudishimulik koti sisu nuusutama ja uurima. Samas ma just mõtlesin nende soome keelsete sõnamängude peale, kuidas soome keeles on sõnu mis eesti keelele sarnased aga tähenduselt hoopis teised. Kassi - kott soome k. Samas võiks ju ilma seda teadmata ka rahule jääda selle teadmisega et koerale kassid aina meeldivad, hahaa.

No comments: