Thursday, September 9, 2010

Blogi oli lukku pandud, luku võti katki murtud...

...nagu vanasti laulusalm ütles.Ei oskagi arvata, aga tahtsin veits kirjutada ja pajatab mulle et mu oma blogi pole mulle endale kättesaadav. Julm värk! Aga õnneks ma hakkasin ikka asja uurima ja hahahaa, osav häkker nagu ma olen, pakkusin aga huupi igasugu paroole ja salasõnu ette ja taha, aga lahti ma ta sain! Võite uskuda, sest muidu poleks ma siin praegu siin ega kirjutaks seda postitust ega ehiks ennast nende kaunite lilledega. Ega mu elu nii lilleline pole siin midagi, sügis pressib peale, aga viimased päevad on väga soe ja kena ja kuiv olnud nii et kohe rõõmsalt ootan tööpäeva lõppu et välja värske õhu kätte saada. Tegelikult otsisin ma mingit pilti mis sobiks Facebooki panna et inimesed teaks miske ma välja näen. Aga no ega reisipiltide hulgas mingi toredat rinnapilti ju pole, laskem siis lilledesse uppununa end imetleda, hahaa!

No comments: