Monday, January 16, 2012

Laitoshuoltajan ammattitutkinto

Pagan! Dammit! Perkele ja nii edasi. Teen siin oma ametiõppe koolituse tuhandet kodutööd nii et ajud ähvardavad mööda Porvoot laiali plahvatada. Ja loomulikult olen nii enda kui kogu maailma peale vihane sest see kuradi koolitus tundub nii nõme, mittevajalik, ajaraiskamine, mind absoluutselt mitte huvitav ja ühesõnaga teen seda vaid sissesüüvinud kohusetundest ja mõistuse ja tunnete võitluses mõistuse pealejäämisest. Teen, sest olen allkirja andnud ja allkirja anda oli vajalik sest vastupidiselt toimides oleksin minetanud oma turvalisust Porvoo haigla töötaja eksistentsis.
No nii, kuna mu ajud enam hetkel ei võimalda peale kahe töö kokkukirjutamist sujuvalt kolmanda juurde asuda, tegelesin arvutis millegi lõõgastavaga ja selleks oli kutsesobivuse testimine. Vastasin 39le küsimusele ja mis oli tulemus?! Kõige esimene, seega kõige sobivam amet oli HOITAJA, so täpselt see kes ma hetkel olen ja just selle ameti kutseõpet siin hambad ristis sooritan.
Kurat, ring sai niisiis täis. Ei muud , kui lase edasi...

No comments: